Hustlers
Rosat kriminaldrama om stripporna Ramona (Jennifer Lopez) och Destiny (Constance Wu) som har svårt att få tillvaron att gå ihop. Tillsammans med några kollegor bestämmer de sig för att börja lura till sig pengar av sina ljusskygga Wall Street-kunder.