The Gospel according to André
En känslosam resa från en uppväxt i utsatthet, till modevärldens finrum och att vara en av vår tids mest inflytelserika trendsättare. Framgångssagan som är André Leon Talley fångas äntligen på film i ett närgånget porträtt där André själv, såväl som Anna Wintour, Marc Jacobs och Tom Ford kommenterar hans storartade karriär.