Halston
En film om modeskaparen Roy Halston Frowick. Han var virtuosen som tog sig från det enkla livet i Iowa till att festa på Studio 54 och regera över 70-talets modevärld. Halstons liv fylldes av vänner som Liza Minelli och Andy Warhol, och ett maktspel av egotrippar, kulturkrockar och glamour. Men på Wall Street förändras allt, och plötsligt tvingas Halston sätta allt på spel för att rädda sitt imperium.