The Mexican
Superstjärnorna Brad Pitt och Julia Roberts är tillsammans för första gången. Tillsammans med James Gandolfini (The Sopranos) gör de en galen och aktionsspäckad tur söder om den mexikanska gränsen, i en udda romantisk komedi fylld av revolverdueller och intriger. Innan obetänksamma Jerry kan göra allt bra igen med Samantha, måste han göra ännu en vild resa ner till Mexico för att hämta en ovärderlig antik pistol och betala av sina skulder. När det börjar gå hett till med maffiabossarna, kokar handlingen över av oväntade svängar och helomvändningar.