The Waldheim Waltz
Lögner. Sanning. Alternativa fakta. Den här filmen analyserar hur FN:s tidigare generalsekreterare Kurt Waldheims krigstidsförflutna avslöjades av Judiska världskongressen. Ruth Beckermann dokumenterar det trassliga nätet som snärjde den tidigare generalsekreteraren i FN, Kurt Waldheim när han dolde två år av hans krigstidsförflutna.