Juan Carlos: Kungens fall
När Juan Carlos I guidar Spanien in i demokratin inbjuder skandalösa bilder global uppmärksamhet.
Juan Carlos I:s tveksamma överföring på 65 miljoner euro till Corinna väcker många frågor.