The Big Conn
Eric C. Conn var en advokat som levde lite för vilt i östra Kentucky… tills två visselblåsare insåg att han stod i centrum för ett bedrägeri värt över en halv miljard dollar, ett av de största i USA:s historia. Och det var bara början.