Telemarketers
2001 bestämmer sig Sam och Pat för att avslöja oegentligheter hos en New Jersey-baserad firma som samlar in pengar till välgörenhet.
Efter att CDG stängts ner fortsätter Sam och Pat att granska tvivelaktigheter i branschen - tills ett försvinnande hotar deras uppdrag.