Together Together
När den unga enstörningen Anna (Patti Harrison) blir anställd som havande surrogat åt Matt (Ed Helms), en singelman i 40-årsåldern som vill ha barn, påbörjar de två främlingarna en oväntad relation som snart utmanar deras uppfattningar om kontakt, gränser och kärlek.