Trying
Barn är det enda Nikki och Jason vill ha, men också det enda de inte kan få. De bestämmer sig för att adoptera, men kommer dysfunktionella vänner, dramatiska släktingar och kaotiska liv stå i vägen för deras familjedrömmar?