Trouble Along the Way
Oscarsvinnarna John Wayne och Donna Reed medverkar i den här filmen om en fotbollstränare som får stora problem när han gör ett lag nollor till vinnare. Den besvärlige, arbetslöse fotbollstränaren Steve Aloysius Williams måste hitta ett jobb, annars riskerar han att förlora vårdnaden av sin dotter. Fader Burke (Charles Coburn), rektor för den fattiga St. Anthony-skolan, behöver en vinnande fotbollssäsong för att rädda sitt college. Nu måste dessa två - med hjälp av socialarbetaren Alice Singleton (Reed) - på något sätt kunna samarbeta i denna värmande romantiska komedi.