As Young As You Feel
Marilyn Monroe...i en sällsynt cameoroll som ledde henne mot berömmelse! När en herre (Monty Woolley) tvingas pensioneras vid 65 års ålder är han beredd att gå långt för att kringgå systemet. Han färgar håret svart och låtsas vara vd på f.d. chefens moderbolag. Plötsligt kan han yttra sig om allt från företagspolicy till nationalekonomi, och det uppstår komedi när han möter såväl firmans ledning som någon minst lika imponerande - en vacker sekreterare, spelad av Marilyn Monroe i en av hennes första och roligaste roller.