Dödliga instinkter
Alla arter har ett hemligt vapen, en medfödd instinkt som definierar dem – men exakt vad det är för något är inte alltid helt uppenbart. Det här är gripande och fascinerande berättelser om död, kärlek, hjältemod, krig och brutalitet i djurens rike.