Harvey Weinstein
Det är dags för Harvey Weinstein att börja avtjäna sitt 23 år långa fängelsestraff för sexuella övergrepp. Vi hör kvinnorna som vittnat mot honom berätta om sina upplevelser och avslöja sanningen som Weinstein försökte tysta ned i åratal.