Allen v Farrow
Chockerande avslöjanden om Allens relation med Soon-Yi kommer till ytan. Dylans anklagelser utforskas inom ramen för Allens verk.
Sista avsnittet. Familjen försöker återhämta sig efter en bitter vårdnadstvist. Flera årtionden senare ger metoo-rörelsen Dylan modet att äntligen tala ut.