Lorena
Den här dokumentärserien i fyra delar av Jordan Peele undersöker händelserna kring 1993, då Lorena Bobbitt skar av sin makes penis efter åratal av misshandel. John och Lorena Bobbitts historier exploderade i en 24 timmars nyhetscykel. Hon blev ett nationellt skämt, hennes lidande ignorerades av den mansdominerade pressen. Men medan John spårade ur, hittade Lorena styrka i ärren av sin prövning.