S1, A2: Frikänd för våldtäkt blev John en kändis medan Lorena riskerade decennier i fängelse. TV-kameror fångade prövningen medan åklagaren attackerade henne - en svartsjuk häxa, en lögnare och en tjuv. Men även om John var ett dåligt vittne och advokaten visade på åratal av misshandel, var det tveksamt om de skulle kunna bevisa att hon var juridiskt galen natten hon skar av hans penis.