Lorena Natten Till
S1, A1: Mitt under en juni natt 1993, skär en ung kvinna av sin mans penis i ett skenbart ilskerus. John och Lorena Bobbitts duellerande versioner av attacken exploderar i de globala medierna och spiller över in i rättssalen. Nationen väljer sidor medan en förnyad kamp mellan könen matar en ravös 24-timmars tv-nyhetscykel.