Lorena En Våldscykel
S1, A4: Miljontals tv-tittare satt klistrade framför sina tv-rutor för att se vad för öde Lorena skulle gå till mötes. Skulle hon dömas skyldig och bli utvisad? Dömas oskyldig och få möjligheten återuppbygga? John och Lorena skulle gå väldigt olika vägar - John jagade berömmelse i en självförstörande nedåtgående spiral, medan Lorena skulle bli tvungen att ta tag i ärren av sin prövning, oavsett dom.