The Witnesses
Genom exklusiva intervjuer och förstahandsberättelser avslöjas historien om fyra före detta Jehovas vittnen som berättar om de sexuella övergrepp de utsattes för under sin tid i organisationen.
The Watchtower
Efter att ha fått tillgång till läckta dokument börjar reportern Trey Bundy att avslöja en mörkläggning av sexuella övergrepp på barn inom Jehovas vittnen.