Twisted Yoga
Före detta elever på en tantrisk yogaskola berättar om hur deras sökande efter välbefinnande och gemenskap övergick i rädslan över att ha gått med i en sekt, och om kampen för att skipa rättvisa för övergrepp och manipulation som en självutnämnd guru anklagas för.