Breath of Fire
Den här dokumentärserien tittar närmare på guru Jagats utveckling och skildrar kundaliniyogans chockerande och dunkla historia.
Tidigare följare berättar om de sociala förhållanden som la grunden till att yogi Bhajans följarskara växte.
Den överdådiga livsstil som Yogi Bhajan levde är nu den lyx som guru Jagat åtnjuter.