How I Left the Opus Dei
Tretton modiga kvinnor berättar om den psykologiska, känslomässiga och ekonomiska misshandel de fick utstå i Opus Dei.
God's Calling
Tretton överlevare berättar hur de gick med i Opus Dei som unga flickor och hur de manipulerades till att viga sina liv åt organisationen.