House of Hammer
En chockerande Hollywood-skandal river upp familjen Hammers perfekta fasad. Från våldtäktsanklagelser mot Armie Hammer till åratal av bedrägerier begångna av hans gammelfarfar. Familjens mörka hemligheter dras till slut fram i ljuset.