Tonåringen Harmahn Smith kommer inte hem i tid och föräldrarna ber polisen om hjälp. Bilen och kroppen hittas. Vad var det som hände med 18-åringen?
Barchefen Harriet Simmons försvann år 1979 och nästan ett årtionde senare försvinner även Jerri Ann Jones. Det tar nästan 20 år för utredarna att koppla samman de två morden.
Den hårt arbetande tvåbarnsmamman Kenyadda Patterson hittas död i närheten av en kyrka. Utredarna blir chockade när de upptäcker vem som låg bakom våldtäkten och mordet.
Den 31-årige veteranen Nikki McPhatter anmäls saknad av sin syster och utredarna följer ett spår som leder dem till en mördares mörka tillhåll.
Försäkringsrevisorn Sallie Rohrbach försvinner under ett rutinuppdrag. Utredarna följer ledtrådar till flera återvändsgränder innan de får reda på den fruktansvärda sanningen.