Ice
Kriminaldramaserie om en familj i Los Angeles som kämpar sig fram i den hänsynslösa diamantbranschen. Med ständiga hot från våldsamma rivaler faller det på familjens svarta får Freddy och hans något mer ansvarsfulle halvbror Jake att skydda sina närmaste.