Maxine: The Soham Murders
Ett samhälle chockas när två tioåriga flickor försvinner. Ian Huntley erkänner för polisen att han var den siste som såg flickorna i livet. Serien är baserad på verkliga händelser som utspelade sig under sensommaren 2002 i Soham i Storbritannien.