Ms. Koizumi Loves Ramen Noodles
A cool girl who rarely speaks... The mysterious transfer student Koizumi-san doesn’t get along with others very well, but she’s actually a professional when it comes to ramen, who seeks out delicious ramen every day. Now serving up a truly authentic ramen story!