Is the Order a Rabbit?
Get ready for a triple shot of adorable as CoCoa and her high school friends embark on new exploits, living the good life and hanging out at their neighborhood joint - a quaint café called Rabbit House. Tea time has never been cuter or furrier!
The class cultural festival is underway, and it's certain to be an unforgettable experience when Cocoa and Chiya are in charge of the class café.