Muhammad Ali
Regissören Ken Burns porträtt av Muhammad Ali ger en unik inblick i boxningslegendens liv och skildrar även den roll han kom att spela utanför ringen. Med sin kombination av kraft, karisma och integritet blev Muhammad Ali en inspiration och ikon för människor världen runt, samtidigt som han på många sätt också var en kontroversiell person.