Rocco Schiavone
Italienskt kriminaldrama om den lynnige polisen Rocco som löser brott i Alperna efter en motvillig flytt från hemstaden Rom. Rocco fullständigt avskyr kylan och de reserverade lokalborna i norr, men inget kan hindra honom från att göra sitt jobb.