Samantha Who?
När Samantha är ute på klubb med Andrea är det någon som stöter på henne, vilket får henne att inse att hon inte har något minne av sex. Samantha, som praktiskt taget är oskuld, får brottas med tanken på att återuppleva sin debut eller stå över och vänta på den rätta killen.
När Sam är ute och promenerar med Todd möter hon en ex-pojkvän och upptäcker att hon har besöksförbud gällande honom. Efter en serie avslöjanden börjar Sam undra om hennes konstanta behov av uppmärksamhet grundar sig i hennes dåliga relation med sin pappa.