Not Dead Yet
Nell ombeds skriva en dödsruna för en populär influencer som hon kände. På annat håll hjälper Sam Dennis att övervinna en gammal rädsla.
Nells vänner samlas för att skaffa henne några dejter, men Nell är inte säker på att hon är redo att gå vidare. Edward har bättre tur med att hitta någon som passar.
När Nell faller för fel kille och inser att hennes senaste förhållande kanske håller henne tillbaka, hjälper Edward Cricket att inse att det som saknas i baren är lite av hennes förflutna.
Lexi ger Sam ansvaret för tidningens mat- och vinfestival, vilket gör att Nell blir avundsjuk på deras vänskap. Edward hjälper Cricket med hennes monter. Dennis ventilerar om sitt äktenskap.