Shock Trauma: Edge of Life
Gripande berättelser om läkare och sjuksköterskor som kämpar för att rädda livet på patienter på det berömda sjukhuset R. Adams Cowley Shock Trauma Center i Baltimore. Med en överlevnadsstatistik på 97 procent och mer än 8000 patienter om året anses det vara det bästa av sitt slag i USA.