The Little Drummer Girl
Amerikansk dramathrillerserie med Alexander Skarsgård och Florence Pugh, baserad på John le Carrés spionroman med samma namn. Det är sent 70-tal när skådespelerskan Charlie rekryteras som dubbelagent av den israeliska underrättelsetjänsten.