The Pioneer Woman
Ree Drummond är The Pioneer Woman, en tuff före detta stadstjej som har make, barn, 3000 vilda hästar, en boskapshjord och en bassetthund. Här tillagar hon jordnära läckra rätter på sin ranch i Oklahoma.