Jamie's One Pan Wonders
Jamie delar med sig av fler fantastiska rätter som går att laga i en enda stekpanna: idiotsäker bakad lax i en påse, superenkla tomatpannkakor som du kan göra i en stekpanna, samt stekt fläskrulle och risotto.
Jamie visar oss en rad läckra rätter som går att laga på en stekpanna: en super snabb krossad kyckling med citrongräs, smakrik sötpotatis-chili med hemlagade nachos och en chokladkaka för en fest.
Jamie lagar två recept som är idealiska för upptagna liv: hans shakshuka med sparris, broccoli och harissa, och en otroligt god pulled pork som kan packas ihop, frysas in och användas i massor av måltider.