Jamie's One Pan Wonders Avsnitt 3
S1, A3: Jamie delar med sig av fler fantastiska rätter som går att laga i en enda stekpanna: idiotsäker bakad lax i en påse, superenkla tomatpannkakor som du kan göra i en stekpanna, samt stekt fläskrulle och risotto.