The Super Models
På 1980-talet blev Naomi Campbell, Cindy Crawford, Linda Evangelista och Christy Turlington modeikoner som översteg branschen genom att förenas. Det här är berättelsen om hur de gjorde anspråk på sin makt och formade världen som följde.