Trixie Motel
Drag-stjärnan Trixie Mattel utökar sitt imperium. Med hjälp av sin pojkvän och delägare David och kändisgäster använder hon sin retro-kitschiga stil för att förvandla ett nergånget motell i Palm Springs, Kalifornien, till det ultimata dragparadiset.