Fixer Upper: The Castle
Chip och Joanna tar sig an sitt största projekt hittills: det berömda slottet i Waco, Texas. Medan de blåser nytt liv i det historiska landmärket måste de också ta itu med dess utmanande infrastruktur samtidigt som de bevarar dess ursprungliga skönhet.