Making it Home with Kortney and Kenny
Kortney Wilson använder sin expertis för att hjälpa husägare. Tillsammans med sin nya entreprenadpartner Kenny Brain vill de göra varje hus till ett riktigt landmärke - och göra det till ett hem.