Veterinären på Bondi Beach
Australisk dokumentärserie. Veterinären Chris Brown bor och arbetar vid Bondi Beach i Sydney, Australien. Programmet följer honom i hans dagliga arbete när han räddar livet på djur som är sjuka och skadade.