Crikey! It's the Irwins
Terry, Bindi och Robert Irwin jobbar på det expansiva Australian Zoo och för på så sätt vidare arvet från den välkände grundaren Steve Irwin.
Terry, Bindi och Robert Irwin för familjemedlemmen Steve Irwins arv vidare genom sitt arbete på den expansiva djurparken Australian Zoo.