Little Man
Posing as an abandoned toddler, a very small fugitive (Marlon Wayans) from the law tricks a couple (Shawn Wayans, Kerry Washington) into taking him in. Once there, the baby-faced thief endures the other man's attempts at fatherhood while waiting for a chance to take back the stolen gem he hid in the wife's purse.