Fun With Dick and Jane
After Dick Harper (Jim Carrey) loses his job at Globodyne in an Enron-esque collapse, he and his wife, Jane (Téa Leoni), turn to crime in order to handle the massive debt they now face. Two intelligent people, Dick and Jane actually get pretty good at robbing people and even enjoy it -- but they have second thoughts when they're reminded that crime can hurt innocent people. When the couple hears that Globodyne boss Jack McCallister (Alec Baldwin) actually swindled the company, they plot revenge.