A Mysterious Map
S1, E2: After two weeks of being homebound, the whole family is eager to get back to normal. Nia allows Podo to head to town and get information on the Fang Slarb, while the kids play a game of Zibzy. A lost ball in the forest leads to a strange encounter with Peet the Sockman. Janner and Tink return to Books & Crannies to help Mr Reteep and stumble upon a mysterious map.