Age It Up
S1, E6: 16 year-old pop sensation Justin Starr is coming to Shake It Up, Chicago! to promote his new hit song, and both CeCe and Rocky dream that he'll fall in love with them. Meanwhile, Ty tries to help make Gunther cool.