All Signs Point to Josh...Or is it Josh's Friend?
S2 E3: Rebecca finds herself torn between two men. As the sign she is looking for is seemingly in front of her, she knows she's meant to choose Josh or is it Greg? Paula finds herself also struggling with a big decision.