Amber's Chevy Cavalier
S6 E16: Xzibit and the guys set their sights on a 2002 Chevy Cavalier owned by Amber. They turn it into a one of a kind sparkly ‘root-beer’ painted creation, complete with a gumball machine, a scrapbooking station, and virtual reality gaming seats.